
Grupa: Użytkownik
Posty: 428 #8259638 Od: 2023-10-3
| Dzień dobry! Jestem właścicielem małego sklepu internetowego z herbatami z całego świata. Obecnie wszystko robię sam - od zamawiania towaru, przez pakowanie, po wysyłkę. Zauważyłem jednak, że coraz więcej czasu poświęcam na obsługę zamówień, a coraz mniej na rozwijanie oferty i marketing. Przeczytałem artykuł o fulfillment dla e-commerce i zastanawiam się, czy to rozwiązanie ma sens przy mojej skali działalności (ok. 20 zamówień dziennie). Dodatkowo mam obawy związane ze specyfiką moich produktów - niektóre herbaty wymagają specjalnych warunków przechowywania. Czy ktoś z branży spożywczej korzysta z usług fulfillment i może podzielić się doświadczeniami? Jak to wygląda kosztowo? I czy możliwe jest zachowanie pewnej personalizacji przesyłek (dodaję próbki, ręcznie pisane notatki itp.)? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki! |